Vi har tyvärr problem med inloggning och vissa event. Vi jobbar på att lösa detta. Är du drabbad maila oss på info@simplesignup.se så ska vi hjälpa dig så fort vi kan! Vi ber om ursäkt och tackar för ditt tålamod!

Support

Vanliga frågor

 

Jag behöver hjälp! 

Det säkraste och snabbaste sättet att få tag på oss är alltid via mail. Ett ökat tryck på bokningar gör att vi har svårt att svara i telefon men vi försöker hjälpa alla via mail så fort vi kan!

Har du gjort en bokning? Vi kan tyvärr inte ta emot avbokningar eller svara på frågor om enskilda evenemang. Du måste kontakta arrangören. Har du inte kontaktuppgifter? Läs här http://blog.simplesignup.se/kontakta-arrangoren-avbokningar-eller-fragor/

 

Jag får inte mail från er  

Har du försökt återställa ditt lösenord men får inte mailet med återställningslänken? Eller saknar du en bokningsbekräftelse? Sök efter "Simple Signup" i din skräppost! Tyvärr har vi noterat att mail hamnat i skräpposten hos många kommuner och myndigheter senaste tiden. Kolla skräppost och om du jobbar inom kommun eller myndighet kolla med din IT-support. 

 

Hur kan jag ta betalt av mina deltagare?  

Läs mer om betalalternativ för dig som tar betalt för ditt event. 

 

Hur och när får jag ut mina försäljningsintäkter?

De flesta av våra arrangörer väljer att ta betalt via Payson. Om du gjort det sitter sina försäljningsintäkter säkert på ett klientmedelkonto hos Payson. (Payson har de tillstånd som Finansinspektionen kräver av bolag som förmedlar betalningar och hanterar klientmedel.) För att flytta försäljningsintäkter till din bank behöver du registrera dig hos Payson med samma mailadress du registrerat hos oss. När du gjort det kan du logga in på Payson och flytta försäljningsintäkter till din bank hur ofta - eller sällan - du vill. 

 

Vad är Simple Signup?

En tjänst som hjälper alla arrangörer att emot och anmälningar till event på ett snyggt och enkelt sätt. Du kan använda tjänsten för allt från företagsevent till privata fester, klassåterträffar och medlemsskap i klubbar.

 

Vem kan använda Simple Signup?

Alla som arrangerar något är välkomna att använda Simple Signup. Både privatpersoner, föeningar, myndigheter och företag. Det är helt gratis att använda tjänsten om du inte tar betalt av dina deltagare. Våra kunder arrangerar bland annat kurser, föreläsningar, sporttävlingar, födelsdagsfester, klassåterträffar, vinprovningar, företagsevent, konserter, teaterpjäser, resor och mycket mer.

Facebook

Kontakta oss

För frågor angående evenemang ber vi dig kontakta arrangören.
Vi kan inte svara på frågor om enskilda evenemang.
Om du har en fråga om Simple Signup är du varmt välkommen att kontakta oss.

E-mail
info@simplesignup.se
Telefon
08-559 121 11
Adress
Simple Signup AB
Box 5323
102 47 Stockholm
Org. nummer
556757-5286

Vänligen fyll i captcha